Livrare
TERMENE ȘI COSTURI DE LIVRARE
Livrarea produselor comandate se face prin intermediul firmelor de curierat rapid sau flota proprie. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzător, ce va menține calitatea acestora pe toată durata transportului și special conceput pentru ca produsele să ajungă intacte.
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 24 și 48 de ore lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii. În aceasta situație, operatorul vă va comunica noul termen de livrare. Aveți optiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariției lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii, care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site.
Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care vă rugăm să ne contactați.
Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi și intr-un anumit interval orar, notați aceste informații în caseta de "Observații" de pe pagina de comandă. Comenzile vor fi livrate la data stabilită în momentul confirmării a comenzii.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Puteți alege din opțiunile de livrare de mai jos:
• Livrare la domiciliu: Livarea se face prin curier rapid la data și adresa dorită, în zilele lucrătoare, de luni până vineri.
• Ridicare personală din depozitele noastre: Produsele comandate se pot ridica din depozitele noastre din Oradea și Salonta.
• Ridicare de la easybox: Alternativa de ridicare a produselor, compatibilă cu programul dumneavoastră.
easybox Sameday Vezi lista
Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop 24/7. Se livrează la locker doar produsele de dimensiuni mici și medii, corespunzătoare capacităților permise de locker. Pentru expedieri prin lockere, greutatea maxim admisă per colet este 20kg, iar dimensiunile maxime acceptate sunt 44.5x39x47cm.
Termenul standard de păstrare a coletelor în easybox este de 36 de ore de duminică până joi, vineri 72 de ore și sâmbătă 48 de ore.
În cazul în care destinatarul nu ridică coletul în termenul specificat mai sus, coletul se va returna către Expeditor.
Poți verifica timpul de staționare a coletului accesând link-ul inclus în e-mailul de confirmare a livrării.
Din SAMEDAY App știi oricând timpul de păstrare verificând zona ‘PIN-ul expiră’. Ai nevoie de mai mult timp? În aplicația SAMEDAY poți extinde cu până la 7 zile termenul de găzduire a coletului în easybox atunci când mai ai mai puțin de 12h până la expirarea termenului inițial.
Costuri de livrare:
Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 500 Lei, iar pentru comenzi sub 500 Lei costă numai 25 Lei.
Nu vor beneficia de transport gratuit produsele voluminoase sau materiale grele, coletele cu o greutate mai mare de 20kg. Ulterior procesării comenzii vom calcula exact cât costă transportul și vă vom comunica pentru a obține acordul dumneavoastă.
Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 500 Lei, iar pentru comenzi sub 500 Lei costă numai 25 Lei.
Nu vor beneficia de transport gratuit produsele voluminoase sau materiale grele, coletele cu o greutate mai mare de 20kg. Ulterior procesării comenzii vom calcula exact cât costă transportul și vă vom comunica pentru a obține acordul dumneavoastă.